Paginabegin

Klantenservice


Heb je vragen of opmerkingen? Wij horen graag van je!

Wij staan voor je klaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur.
Je kunt ons bereiken per:
Telefoon: 072-5331425
E-mail: info@laan.nl
Of vul ons contactformulier in.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag?
Bekijk per onderwerp de veelgestelde vragen.

Account aanmaken

Als je via deze webshop wilt bestellen, heb je een account nodig.
Heb je nog geen account? Neem dan contact met ons op en wij maken voor jou een account aan.

Je kan ons bereiken per:
Telefoon: 072-5331425
Of vul ons contactformulier in.

Artikelen

Bestelartikelen

Bestelartikelen worden aangegeven met een (*). De afname is minimaal een doos*. De levertijd is per leverancier wisselend en is op aanvraag.

*De besteleenheid kan afwijken per artikel.

Bestellen

Hoe bestel ik bij Laan Heiloo?

Volg de volgende eenvoudige stappen:
  1. Leg 1 artikel of meerdere artikelen in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Vul de verzendgegevens, verzendwijze en eventueel aanvullende informatie in.
  3. Controleer jouw orderoverzicht.
  4. Rond af door jouw order te versturen*.
*Jouw bestelling wordt verstuurd, afhankelijk van de afgesproken betalingsconditie. Dit kan betekenen dat er eerst een betaling moet plaatsvinden, voordat de order wordt verzonden.

Wat is de levertijd?

Binnenland:
Wij hanteren doorgaans een levertijd van 1 à 2 werkdagen voor artikelen die direct op voorraad zijn. Bestelartikelen en artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn, hebben een langere levertijd. Deze levertijd is op aanvraag of wordt vermeld in de orderbevestiging.

Voor de Waddeneilanden geldt een langere levertijd. Het kan 1 à 2 werkdagen langer duren dan de standaard levertijd.

Buitenland:
Voor buitenlandse zendingen verschilt de levertijd per bestemming. De levertijd is op aanvraag of wordt vermeld in de orderbevestiging.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Er zijn twee mogelijkheden om de bestelling te ontvangen:
  • Afhalen bij Laan Heiloo
  • Laten bezorgen op opgegeven adres
Kies je ervoor om de bestelling te laten versturen, dan zullen wij per zending bekijken welke vervoeder het voordeligste en meest passend is voor jouw bestelling. De verzendkosten zijn een indicatie en kunnen afwijken voor zendingen naar bijvoorbeeld de waddeneilanden.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Nee, eenmaal een bestelling geplaatst, kan een bestelling niet meer aangepast worden. Wil je de bestelling toch aanpassen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons kantoor via 072-5331425.

Bezorgen

Wat is de levertijd?

Binnenland:
Wij hanteren doorgaans een levertijd van 1 à 2 werkdagen voor artikelen die direct op voorraad zijn. Bestelartikelen en artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn, hebben een langere levertijd. Deze levertijd is op aanvraag of wordt vermeld in de orderbevestiging.

Voor de Waddeneilanden geldt een langere levertijd. Het kan 1 à 2 werkdagen langer duren dan de standaard levertijd.

Buitenland:
Voor buitenlandse zendingen verschilt de levertijd per bestemming. De levertijd is op aanvraag of wordt vermeld in de orderbevestiging.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij versturen al onze orders met regionale en nationale vervoerders. Wij werken onder andere samen met: Stad Alkmaar, DistriXL, DHL, PostNL en U-Freight. Er wordt altijd gekeken naar de voordeligste en meest passende vervoerder voor uw bestelling.

Hoe snel bezorgen jullie?

Binnenland:
Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis o.o.v. Wij bezorgen op werkdagen tussen 10:00-18:00 uur.

Er zijn een aantal uitzonderingen:
  • Bestel je in het weekend? Dan wordt de bestelling maandag verwerkt en zal het dinsdag o.o.v. bezorgd worden.
  • Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. Wij zullen per e-mail laten weten wat de levertijd is.
  • Voor de Waddeneilanden geldt een langere levertijd. Het kan 1 à 2 werkdagen langer duren dan de standaard levertijd.
  • Rondom feestdagen kunnen levertijden aangepast worden i.v.m. de drukte of bereikbaarheid.
  • Op officiële feestdagen wordt er niet bezorgd.
  • Bij uitzondering kan het langer duren als er een storing is in ons magazijn.

Als het niet lukt om de volgende werkdag de bestelling te bezorgen, laten wij dit altijd telefonisch of per e-mail weten.

Buitenland:
Voor buitenlandse zendingen verschilt de levertijd per bestemming. Er wordt altijd gestreefd naar de kortste levertijd. De levertijd is op aanvraag of wordt vermeld in de orderbevestiging.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Binnenland
Bestellingen vanaf € 395,- worden gratis bezorgd*. Is je bestelling onder de € 395,-, dan wordt er € 15,- berekend, tenzij anders vermeld in de orderbevestiging.

*Voor bestellingen die via onze vervoerder naar de Waddeneilanden worden geleverd, zijn altijd kosten aan verbonden. De verzendkosten zijn op aanvraag of vermeldt in de orderbevestiging.

Buitenland:
Voor zendingen naar het buitenland zal er altijd een tarief worden opgevraagd bij onze vervoerders. Er zal altijd gekeken worden naar het voordeligste tarief en de kortste levertijd.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger een kaartje in de brievenbus doen met verdere instructies. In de meeste gevallen zullen bestellingen de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeleverd worden. Bijkomende kosten zullen worden doorberekend.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als je een track & trace hebt ontvangen, controleer dan altijd de laatste status van jouw bestelling.

Als je geen track & trace hebt, neem dan contact op met ons kantoor via 072-5331425. Wij zullen contact opnemen met de desbetreffende vervoerder.

Betalen

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

Er zijn twee betalingsmethoden:
  • iDEAL: Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.
  • Creditcard: Betaal met je Mastercard of Visa card. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is verzonden.
Welke methode je kiest, je betaalt sowieso veilig.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

In jouw winkelwagen kun je de kortingscode verzilveren. Klik op kortingscode toevoegen, vul de desbetreffende code in en klik op versturen. De korting wordt direct verrekend, zoals je kunt zien aan het te betalen bedrag.

Elke kortingscode heeft zijn eigen voorwaarden. Meestal zijn ze enkel geldig gedurende een korte periode bij besteding vanaf een vaststaand bedrag. Ontvang je een kortingscode, zullen de actievoorwaarden vermeld worden.

Mijn gegevens

Hoe maak ik een account aan?

Als je via deze webshop wilt bestellen, heb je een account nodig.
Heb je nog geen account? Neem dan contact met ons op en wij maken voor jou een account aan.

Je kan ons bereiken per:
Telefoon: 072-5331425
Of vul ons contactformulier in.

Hoe kan ik inloggen?

Bovenaan de pagina kun je inloggen door op login te klikken.

Als je niet kunt inloggen, controleer dan of het juiste e-mailadres en wachtwoord is ingevoerd.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten en wij sturen dan een e-mail met daarin een link naar de pagina waar je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Heb je nog geen account? Neem dan contact met ons op.

Je kan ons bereiken per:
Telefoon: 072-5331425
Of vul ons contactformulier in.

Hoe kan ik uitloggen?

Bovenaan iedere pagina kun je uitloggen.

Log uit voor je eigen privacy en veiligheid nadat je onze webshop hebt bezocht, zodat een ander niet bij jouw persoonlijke gegevens kan of een bestelling kan plaatsen.

Hoe schrijf ik mij in of uit voor de nieuwsbrief?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste recepten, de laatste trends en de scherpste aanbiedingen.

Inschrijven
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief of login op jouw account en kijk bij accountgegevens en  klik op inschrijven bij nieuwsbrieven.

Uitschrijven
Schrijf je hier uit voor onze nieuwsbrief of login op jouw account en kijk bij accountgegevens en klik op uitschrijven bij nieuwsbrieven.
Ook kun je altijd onderaan de ontvangen nieuwsbrief jouw gegevens bewerken of  je afmelden voor de nieuwsbrief.

Voorwaarden

Wat zijn jullie algemene (leverings)voorwaarden?

Lees hier meer over onze algemene leveringsvoorwaarden.

Hoe beschermen jullie mijn privacy?

Wij vinden het belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn. Verwerking van persoonsgegevens geschiedt bij ons binnen de kaders van de geldende Nederlandse wetten en regelgeving. Lees hier meer over onze privacyverklaring.

Welke cookies gebruiken jullie?

We gebruiken cookies op onze webpagina om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring hebt. Als je de instellingen in jouw webbrowser hebt geaccepteerd, gebruiken we de cookie-informatie voor het analyseren en selecteren van reclame op basis van de interesses van de bezoeker. Lees meer over ons gebruik van cookies en over hoe u het gebruik van cookies kunt verwijderen of stoppen.